torsdag 28. mars 2013

Påskefryd

Jepp, det er påske, og vi er akkurat kommet tilbake fra hyttetur på Havrefjell. 

I morgen bærer det avgårde på piratcruise med barna, så det er nok å gjøre ;)

Det har blitt ekstremt lite blogging i det siste, og jeg må vel innrømme at skolearbeid, iblandet en god porsjon giddalaushet er grunnen til det. Dvs, ikke giddalaushet, for jeg jobber med diverse prosjekter i ett sett... Men det er et lite tiltak å sette seg ned å få konstruert et brukbart blogginnlegg på tampen av dagen. Og jeg må innrømme da, at det frister mer å sitte med strikketøyet i fanget, og heller se gode serier på tv sammen med mannen min. 

 Tova votter i Finull, med nålefiltet dekor. Oppskrift gratis hos sandnesgarn.no.

Og strikke, det gjør jeg jo selvsagt. Det jobbes stadig med utarbeiding av nye oppskrifter og design, og det er vel også litt av grunnen til at det har vært stille herfra i det siste. I stedet for enkel-oppskrifter, så jobber jeg nå med en e-bok med flere oppskrifter rundt samme konsept, og holder kanskje derfor kortene litt ekstra tett mot brystet. 

 Oppskriften på Poncho-settet Elfie i barnestr kommer forhåpentligvis i løpet av kommende uke/helg, så snart jeg får tatt noen flotte bilder av det :-)

Det er også noen små gratisoppskrifter på vei :-) Blandt annet på votter. 





Silje

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar