søndag 14. oktober 2012

Søndagsstemning

I dag kom årets første sne. 
Ikke at den ble liggende.... Den klarte å snike seg inn en stund, mellom regnbygene og vinden. 

Det er skikkelig guffent høstvær, og det er rett og slett deilig å være inne!!

I dag har jeg strikket en liten lyslykt. Den ble ganske søt :)

Pyntet med et lite ugle-anheng. 

Nå har jeg også endelig nøstet opp garn så jeg kan gjøre ferdig Mariusgenseren min. Det er virkelig på høy tid! Jeg skal ærlig innrømme at ermene ikke akkurat er noe jeg gleder meg til, men jeg savner å ha den ferdig. Spesielt når været er som det er for tida. 
En annen ting er jo det at med mindre jeg gjør en kjempetabbe et sted, så blir den dødslekker!


Siden jeg strikker med tynnere garn enn oppskriften tilsier, sitter jeg her nå klar til å legge opp på pinne 2,5. Kaffekoppen er full, og strikketøyet skal nytes hele kvelden, gjennom "Alt for Norge", "Ylvis", og "Asbjørn Brekke".

I morgen venter en ny skoledag.

Silje

2 kommentarer:

  1. Hei! Oppdaget den inspirerende bloggen din nå ikveld,og la meg til som følger!!!! Gleder meg til fortsettelsen,du verden så masse fint du lager!!!! Kos deg med strikketøyet!!! Klem Ruth

    SvarSlett
  2. Så søt lykt. Snø er kos, men kan være borte litt til før den dukker opp ;)

    SvarSlett