lørdag 15. september 2012

Den kjipe følelsen....


Ja... Dere vet den kjipe følelsen når dere nærmer dere slutten på et plagg, og det mer og mer går opp for dere  at dere egentlig ikke syns det blir noe pent... 

DEN følelsen fikk jeg med den røde genseren. Følte jeg brukte flere år på å strikke bærestykket bak, men fullførte den biten på trass. 
Sammensyingen ble bra, men så skjedde det noe med halslinningen... Den ble liksom litt snål. Jeg må ha gjort ett eller annet litt feil, men jeg finner ikke ut hva. 

Er det ikke typisk?? Man går igang med noe med friskt mot, men i det man mister "piffen" så mister man også konsentrasjonen som gjør at man gjør seg flid med det hele... Og vice versa. 

Uansett, den ble jo ferdig til slutt. Jeg tror neppe den blir brukt noe særlig ute blandt folk, men den er deilig i sofakroken her hjemme, når jeg fryser litt!

P.S. Det vanvittig dårlige bildet er nettopp det - vanvittig dårlig - fordi det hele ble sånn "Urk, ferdig!! Over til  neste prosjekt"

Silje

2 kommentarer:

  1. ja den følelsen kjenner jeg godt.... Drittføleslse, flink du var å få den færdig til tross :) Synes egentlig ikke den så så ille ut jeg da :) Fin helg til deg :)

    SvarSlett
  2. Dumt at du ble misfornøyd, men jeg synes i alle fall den ble ganske fin ;) og sofagenser må man jo ha uansett :)!

    SvarSlett