torsdag 30. august 2012

Ny hverdag, men alle monner drar!!


Ja, så nærmer det seg slutten på første uke på skole!


Og det er ikke barebare å gå fra å være hjemmeværende husmor, til fulltids teaterstudent. Hjemmearbeidet, mamma-og-hustrurollen er jo den samme som før, og studiene kommer jo da bare OPPÅ alt det andre. 
Men det viser seg at det går, Og godt er det!

 

Det går ikke like fort med strikkinga for tida da, desverre, men jeg jobber etter prinsippet "alle monner drar", og strikker litt hver dag. Den røde genseren vokser og nærmer seg slutten, og nye idèer vokser frem, og står i kø.

Jeg kjenner jeg er veldig inni en kreativ "flow" for tida, og der foregår mye "strikkematematikk", og kreative praktiske løsninger i hodet på meg for tida. Mye forkastes, men noe av det har modnet såpass at jeg virkelig gleeeeder meg til å prøvestrikke, og tegne ned mønsteret!
Ja, for det blir flere mønster, altså!! 
Jeg kan ikke love at alle blir gratis, og jeg vil heller ikke røpe helt hva som kommer enda, men jeg kan si såpass at det er temmelig mye basert på min nye hverdag!

Ja, og du! - Har du sett at jeg har lagt ut mønstrene her på Ravelry? Det betyr at du kan linke direkte fra prosjektet ditt, og til mønsteret inne på selve Ravelry. 




Silje

2 kommentarer:

  1. Hva dere unge får til, jeg fatter ikke det går an. Jeg er pensjonist og kan legge opp dagen som jeg vil. Likevel synes jeg døgnet har for få timer...Kontraster kan man si.
    Jeg gleder meg til å se genseren ferdig, og ikke minst nye mønster.
    Håper du får en rolig(ere) helg.:)

    SvarSlett
  2. Takk, Liv :-)

    Jeg er ganske overraska selv egentlig, men det er jo slikt som bare MÅ til. Utdannelse er jo viktig, selv om man starter sent. Heldigvis for meg så er det jo slik at selv om det er tngt, så gjør jeg det jeg ELSKER å gjøre :-) Og det gir en god energi tilbake også.

    Ha en super helg!

    SvarSlett